Наші послуги

 Усі дослідницькі продукти, які ми пропонуємо нашим Замовникам, в тій чи іншій мірі засновані на наступних базових «ресурсах» нашого бізнесу:
1. Широкий функціонал і відточена техніка володіння ПО Socratos для кількісних онлайн опитувань.
2. Дослідницька онлайн панель респондентів iVOX України.
3. Набір інноваційних комплексних рішень для якісних (онлайн фокус-групи) і кількісно-якісних методів дослідження, створений iVOX
4. Накопичений досвід та методології в проведенні онлайн опитувань споживачів.

AdHoc — кількісні дослідження цільових груп «на замовлення»

  • Інтернет-панель — відмінний інструмент для проведення кількісних досліджень AdHoc — як одноразових, так і роллінгових (моніторинг, трекінг) проектів;
  • Загальний розмір панелі iVOX в Україні дозволяє досліджувати як «загальні» цільові аудиторії, так і досить вузькі, специфічні;
  • Агентство маркетингових досліджень iVOX відповідно до постановки завдань Замовником, складає анкету, програмує, збирає дані, проводить технічну та статистичну обробку даних, а також надає глибоку аналітику, висновки і рекомендації.

AdHoc дослідження на основі онлайн панелі iVOX дозволяють проводити, наприклад:

  • Тестування реклами, дизайну упаковки;
  • Тестування концепцій продуктів, брендів;
  • Вивчення Цільових Груп і мотивацій до покупки;
  • Чутливість ринку за ціною і інші типи досліджень.

Omnibus

«Онлайн опитування омнібус» від міжнародного агентства маркетингових досліджень iVOX — можливість проведення міні-досліджень для Замовника. Суть проекту: проведення регулярного он-лайн опитування споживачів за завданням групи Замовників. Замовники ділять витрати на проведення опитування між собою пропорційно кількості одержуваної для себе інформації. Ідеально підходить для задач, коли Замовнику потрібно швидко отримати дані від споживачів по невеликому спектру питань.

«Омнібус» від міжнародної агенції маркетингових досліджень iVOX:

  • Вибірка обсягом N = 1000 респондентів на основі онлайн панелі iVOX, репрезентативна для Інтернет-користувачів України за географією, статтю та віком (16-59 років);
  • Щомісячні хвилі (збір даних-останній тиждень місяця, результати-протягом 3-7 днів після закінчення «польового» етапу);
  • Кілька опитувань від кількох учасників в одному дослідженні (кожен отримує звіт по своїх питаннях);
  • Формат надання даних: масив SPSS, таблиці частот Excel, перехресні таблиці (питання анкети і соціально-демографічні параметри).

Вивчення задоволеності клієнтури Замовника

Вивчення задоволеності клієнтури Замовника — дослідження, що проводиться міжнародним агентством маркетингових досліджень iVOX Ukraine серед Ваших діючих або потенційних клієнтів. Як правило, адресна база клієнтури надається нам Замовником. Наша додана цінність:

  • професійний, привабливий і зручний дизайн онлайн анкети;
  • відточені формулювання питань анкети, турботи по адміністрування дослідження;
  • підвищення швидкості і рівня участі клієнтури в опитуванні;
  • обробка та аналіз даних Вашого опитування.

 

Дослідження конкурентоспроможності сайтів

Дослідження конкурентоспроможності сайтів — це програма з оцінки інтернет-сайтів і порталів, а також вивченню трендів інтернет-користування в Україні. Програма — це онлайн опитування українських інтернет-користувачів, основною метою якого є отримання веб-сайтами оцінки від своїх відвідувачів по набору крітеріев.Проект є унікальним для України, оскільки дозволяє відвідувачам сайту висловити свою думку з приводу оформлення, наповнення, зручності користування та багатьох інших параметрів, а веб-сайту — учаснику, в свою чергу, дозволяє отримати об’єктивний аналіз своєї діяльності від власної аудиторії. Цілями проекту є:

  • Кого відвідувачі вважають вашими прямими конкурентами?
  • Який рівень популярності і частота відвідування сайтів-конкурентів серед ваших відвідувачів?
  • Як відвідувачі оцінюють ваш сайт в порівнянні з конкурентами (зручність користування, привабливість дизайну, інформативність)
  • Net Promoter Score (Індекс споживчої лояльності)
  • Як потрапляють на ваш сайт і до конкурентів?
  • ХТО ваші відвідувачі? — Інтернет-профіль.
  • Вимірювання соціально-демографічного портрету відвідувачів;
  • Порівняльний аналіз веб-сайтів в основних категоріях (фінанси, ЗМІ, спорт і т.д.);
  • Аналіз тенденцій у сфері використання Інтернет.

Ви отримуєте регулярний дослідницький звіт про конкурентоспроможність сайту і його «вузьких місцях», на основі опитування ваших посетітелей.Также регулярно досліджуються тенденції поведінки інтернет-користувачів в мережі, на основі панелі респондентів iVOX Україна. Проект «дослідження конкурентоспроможності сайтів» проводиться на постійній основі, тому ми запрошуємо веб-сайти, які прагнуть до постійного розвитку, приєднатися до проекту.

Інтерактивні соціологічні опитування

Інтерактивні соціологічні проекти — комплексні проекти, крім дослідження, що включають також PR, директ-маркетинг, збір аналіз даних про задоволеність і лояльності клієнтів і інше.

  • Респондент має можливість не тільки заповнити анкету, а й порівняти себе з середніми показниками для його групи.
  • Комбінуються соціологічні (економічні настрої, політичні тренди) і маркетингові питання.
  • «Дослідницька частина» зібраних даних повністю репрезентативна для інтернет-населення.