Результати маркетингових досліджень iVOX Ukraine

У даному розділі показані приклади звітів, складені за результатами онлайн-опитувань проведених міжнародною агенцією маркетингових досліджень iVOX Ukraine.

Омнібус липень 2013 — Ставлення українців до підприємництва та «мережевого маркетингу»


Омнібус травень-червень 2013 року — Україна-2013: ставлення жителів до професійних якостей політиків.
Мотиви лояльності.


Омнібус липень 2012 — Супермаркети і переваги при їх виборі


Омнібус червень 2012 — Соціальна реклама


Омнібус травень 2012 — Найбільш помітні види реклами в торгових центрах


Омнібус березень 2012 — Вивчення лояльності інтернет-користувачів до текстової реклами та контекстним банерах


Омнібус лютий 2012 — Відеореклама в інтернеті vs ролики по ТВ


Друковані та онлайн медіа


Омнібус лютий 2012 — Тестування інтересу до нової банківської послуг


Переваги користувачів різних видань з використанням онлайн фокус-груп